ROLANDHERLORY Pozitif Riviera ruh haliniaşılamaya çalışıyoruz Bu yıl 50’inci yaşını kutlayan Vilebrequin’in sırrına vakıf olmak için markanın CEO’su Roland Herlory’ye kulak verin. Herlory, tasarımlarının bir noktasına mutlaka sinen 70’lerdeki St
VILEBREQUIN
1971 yılının parlak ve güneşli bir yaz gününde, motor sporları tutkunu Fred Prysquel, St. Tropez’de bir café’de oturmuş etrafını izliyordu. Sokaktaki ressamlardan, gezinen tatilcilerden ve etrafa yayılan Brigitte Bardot’nun sesinden ilham alarak, kırmızı kareli masa örtüsünün bir köşesine bir şort mayo resmi çizdi. Saint Tropez’nin efsanevi yaşam tarzını kendi yeteneğiyle birleştiren Prysquel’in, kullandığı renkler ve özgün olarak tasarladığı bu şort mayolar ona başarıyı getirdi. Böylece yeni bir stil yaratıldı ve bir marka doğdu.
Motor ve araba tutkunu Prysquel, Saint Tropez’deki ilk mağazasına, spiral metal merdivenlerden esinlenerek Fransızca’da krank mili anlamına gelen “Vilebrequin” adını verdi. O dönemde dünyada egemen olan yelken sporundan yola çıkarak Prysquel, tasarımlarının uygulamasını yelken kumaşının üzerine yaptı. Yelken ve uçurtmalarda kullanmak için tasarlanmış bu kumaş rüzgar ve güneşte hızlı kuruma özelliğine sahipti.
Müşterilerinin genç enerjisini ve aile değerlerini fark eden Vilebrequin, 1995 yılında “Father and Son” konseptini lanse etti. Bu lansman ile koleksiyon 6 aydan başlayarak yetişkinlere kadar genişledi. Bu konsept Vilebrequin’e yeni bir boyut getirdi ve marka tutkunları için bir gelenek haline geldi.
Vilebrequin mayoları, 1970’li yıllardan beri özel baskı teknikleri ve özel kumaşlar kullanılarak tasarlanıyor, rahatlığı ve dayanıklılığı ile öne çıkıyor. O dönemde ortaya çıkan tasarıma sadık kalarak renk ve desenlerini sürekli yenileyen ve güncelleyen markanın klasik Moorea modeli, hayranlarını her daim değişen trendlere yönlendiriyor.
Kurulduğundan beri trend olan, cool ve şık tasarımları ile dikkat çeken Vilebrequin, çok kısa sürede “must-have item” haline geldi. Bu zarif, renklerine karşı koyulamayan, pratik ve rahat şort herkesin vazgeçilmezi. Günümüzde her sahilde deniz kaplumbağası amblemi St. Tropez ruhunu simgeliyor. Vilebrequin müşterileri her zaman eşsiz ve olağanüstü mayolar talep ediyor. Bu nedenle koleksiyonunu hazırlarken her zaman çok hassas davranan Vilebrequin, enfes tasarlanmış bu stilleri üretmek için benzersiz materyal ve yeteneklerle çalışıyor. Başarı hikayesi büyüdükçe kendisini geliştirmeye devam eden Vilebrequin, bu inanılmaz macera sürecinde marka, ruhunu ve değerlerini her zaman korudu.
Günümüzde Vilebrequin ruhu tüm Dünya’ya yayıldı. Bu ruh, değerlerini, orijinallik, şıklık ve kalite ile kombinlemek isteyen marka tutkunları ile paylaşılıyor.
VILEBREQUIN’İ TAKİP EDİN
HABERLER
LUXE, PRIMITIVE, NOMADE: VILEBREQUIN İLKBAHAR/YAZ 2018
St. Tropez’nin kızgın güneşinden ilhamla doğan ünlü Fransız markası Vilebrequin, 2018 yaz koleksiyonunu gezgin ruhlarla buluşturuyor. Şık ve zamansız stili, lüks ve fantezi dolu bir tatla birleştiren gezgin Vilebrequin erkeği,
VILEBREQUIN’IN İKONİK VE EN SEVİLEN STİLİ “MOOREA”
#01 Özel Baskılar #02 Vilebrequin özel dikiş tekniği sayesinde uzun ömürlü kullanım #03 Baskıyla mükemmel uyumlu arka cep kesimi #04 Su dolumunu engelleyen arka cep delik detayı #05 Suyun yarattığı